vrijdag 13 mei 2011

Namen Objective

Er is me gevraagd namen of informatie over buitenlandse leden van The SteamPunk Objective openbaar te maken. Dit ga ik niet doen om privacy redenen.

De meeste Steamerz hebben respect voor privacy, en ik ben er daar ook 1 van.
The Objective heeft ook eigenlijk helemaal geen site of blog nodig, want de meeste Steamerz kennen elkaar al.
Ik ben echter van mening dat het leuk is een groep Steamerz te uniten, waardoor het in Nederland alleen maar groter kan worden.

Ik kan wel RPG namen en hun land van herkomst plaatsen, maar daarmee houdt het echt op.
Dus volgend (en dit is de eerste en enige keer dat ik dit doe, als als iemand dit terug wil kunnen lezen  zal die persoon elke keer dit artikel op moeten zoeken omdat het niet bovenaan blijft staan):

Toshima, Japan
Karayuko, Japan
Karyaa, Japan
Charlie, Japan
Mr. Fox, Japan
The Bone Collector, Japan
9, Japan
Jonathan Verne, Japan
Misu, Japan


Herr Strauss (ringel S) Oostenrijk
Thomasso Luftings, Oostenrijk
Miss Marianne Luftings, Oostenrijk
Marcel, Oostenrijk
Jack-in-the-box, Oostenrijk
Angelina Selltschaft , Oostenrijk
Hartelsohn, Oostenrijk
Axl Liebchen, Oostenrijk
Frau Liebchen, Oostenrijk


Dit zijn de namen van wie ik toestemming heb (RPG only!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten